FAQ

Co dzieje się z etykietami po upływie roku?

Jeśli przedłużysz plan na kolejny rok, Twoje archiwalne etykiety i prowadzące do nich kody QR będą nadal aktywne. W przeciwnym wypadku etykiety nie będą dostępne.

Czy wybierając plan z 10 etykietami, w kolejnym roku otrzymam następne 10 etykiet?

Nie. Każdy z planów to konkretna pula etykiet do wykorzystania. Ich liczba przypisana jest do Twojego konta i to Ty odpowiadasz, kiedy i które etykiety można zluzować, aby wstawić na ich miejsce inne (np. z kolejnego rocznika).

Co jeśli chcę przejść na niższy plan?

Skontaktuj się z nami.

Zapłaciłem za plan, ale nie wiem jak ściągnąć fakturę?

Fakturę VAT otrzymasz od nas na maila, którego podałeś podczas zamawiania planu. Dokument wyślemy w ciągu następnych siedmiu dni.

Zarejestrowałem się, ale mój plan jest nieaktywny

Podczas pierwszej rejestracji (zakładania konta) wymagamy potwierdzenia adresu email. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową i poszukaj emaila z informacją o rejestracji. Tam znajdziesz link do potwierdzenia swojego konta.

Zapomniałem opłacić plan. Co się dzieje z moimi etykietami i jak reaktywować moje konto?

Po kliknięciu w QR kod, pokaże się informacja: Informacje o etykiecie są niedostępne. Nie martw się, wprowadzone przez Ciebie etykiety są wciąż zapisane w systemie i będą ponownie widoczne dla użytkowników po opłaceniu przez Ciebie planu. Po zalogowaniu na swoje konto, wybierz odpowiedni plan, opłać i wróć do świata, który kryje się za etykietą 😉