Co dzieje się z etykietami po upływie roku?
Jeśli przedłużysz plan na kolejny rok, Twoje archiwalne etykiety i prowadzące do nich kody QR będą nadal aktywne. W przeciwnym wypadku etykiety nie będą dostępne.
Czy wybierając plan z 10 etykietami, w kolejnym roku otrzymam następne 10 etykiet?
Nie. Każdy z planów to konkretna pula etykiet do wykorzystania. Ich liczba przypisana jest do Twojego konta i to Ty odpowiadasz, kiedy i które etykiety można zluzować, aby wstawić na ich miejsce inne (np. z kolejnego rocznika).
Co jeśli chcę przejść na niższy plan?
Skontaktuj się z nami.
Zapłaciłem za plan, ale nie wiem jak ściągnąć fakturę?
Fakturę VAT otrzymasz od nas na maila, którego podałeś podczas zamawiania planu. Dokument wyślemy w ciągu następnych siedmiu dni.
Zarejestrowałem się, ale mój plan jest nieaktywny
Podczas pierwszej rejestracji (zakładania konta) wymagamy potwierdzenia adresu email. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową i poszukaj emaila z informacją o rejestracji. Tam znajdziesz link do potwierdzenia swojego konta.
Zapomniałem opłacić plan. Co się dzieje z moimi etykietami i jak reaktywować moje konto?
Po kliknięciu w QR kod, pokaże się informacja: Informacje o etykiecie są niedostępne. Nie martw się, wprowadzone przez Ciebie etykiety są wciąż zapisane w systemie i będą ponownie widoczne dla użytkowników po opłaceniu przez Ciebie planu. Po zalogowaniu na swoje konto, wybierz odpowiedni plan, opłać i wróć do świata, który kryje się za etykietą 😉